NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

STREFA ZAWODNIKA

Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem
vestibulum mi facilisis. Tincidunt urna accumsan nec.

Obóz sportowy - Lato 2020

Rodziców zainteresowanych zapisaniem dziecka na Obóz sportowy, prosimy o zapoznanie się z warunkami wyjazdu i  pobytu.

Warunkiem wyjazdu są aktualne badania lekarskie oraz wypełniona i podpisana Deklaracja Rodziców. Prosimy o pobranie, wypełnienie, podpisanie oraz przekazanie deklaracji w siedzibie Szkółki uprawnionemu Trenerowi.

Dane do przelewu:

NR KONTA: 40 1090 2590 0000 0001 3491 0951

GMINNA SZKÓŁKA PIŁKARSKA – Adres: Sątopy, ul. Dworcowa 2

W tytule: Imię i nazwisko dziecka, miejscowość, kategoria wiekowa 

child-613201_1280

GSP Sątopy

obóz 2020

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. 

 

GSP – TRENING INDYWIDUALNY 

–  SKRZAT ORAZ ŻAK

 

Zasada małych kroków

 

1.Przygotuj swój pokój lub inne miejsce do treningu.

  1. Obejrzyj film – dwu lub trzykrotnie.
  2. Wykonaj ćwiczenia na podstawie filmu.
  3. Nagraj z pomocą rodziców lub rodzeństwa swój film z ćwiczeniami piłkarskimi.
  4. Porównaj swoje wykonanie z filmem, który przesłał Trener.
  5. Wykonaj ćwiczenie tak samo, jak we filmie.

 

ZACZYNAMY: pamiętaj o ugiętych ramionach i ugiętych nogach w kolanach! 

 

  • DZIENNIE WYKONUJ DWA ZWODY:

 

dzień 1 : # 1 i # 2

dzień 2 : # 3, # 4 i # 5

dzień 3: # 6 i # 7

dzień 4: # 8 i #9

dzień 5 i 6: powtórka od #1 do #9

 

  • NOWY TYDZIEŃ:

 

dzień 1 : # 10 i # 11, # 12

dzień 2 : # 13, # 14 i # 15

dzień 3: # 16 i # 17

dzień 4: # 18 i #19, #20

dzień 5 i 6: powtórka od #10 do #20

 

  • KOLEJNY TYDZIEŃ:

 

dzień 1 : # 21 i # 22,

dzień 2 : # 23, # 24

dzień 3: # 25

dzień 4: # 26

dzień 5 i 6: powtórka od #21 do #26

 

Rozgrzewka w 1 tygodniu: prowadzenie piłki w kwadracie ( różne formy prowadzenia oraz zatrzymania piłki: przysiad na piłce, prawa noga, lewa noga).  Możemy dodatkowo wykonywać ulubione zwody. Czas trwania: 10 minut. Minuta przerwy po rozgrzewce.

 

Rozgrzewka w  2 tygodniu: Ćwiczenie #1, #2, #3, #4, #5  po 20 sekund z przerwą 20 sekundową- razy 2 ( minuta przerwy po rozgrzewce)

 

Rozgrzewka w 3 tygodniu: Ćwiczenia #10, # 11, #12 po 20 sekund z przerwą 20 sekundową- razy 2 ( minuta przerwy po rozgrzewce)

Jak długo wykonywać jedno ćwiczenie?  – 20 sekund

Jaka powinna być przerwa pomiędzy wykonaniem? – 20 sekund

Ile razy powtarzać jedno ćwiczenie? – 8 razy

Ile wykonać serii? – 2 lub 3 serie ( w zależności od chęci zawodnika )

Dla chętnych zawodników można wysłać film do trenera na adres mail, aby pochwalić się czego się nauczyłem.

Wykorzystajmy czas na doskonalenie umiejętności indywidualnych. Oczywiście w miarę możliwości .

 

  • GSP – TRENING INDYWIDUALNY 

    ORLIK

    Zasada małych kroków

     

    1.Przygotuj swój pokój lub inne miejsce do treningu.

    1. Obejrzyj film – dwu lub trzykrotnie.
    2. Wykonaj ćwiczenia na podstawie filmu.
    3. Nagraj z pomocą rodziców lub rodzeństwa swój film z ćwiczeniami piłkarskimi.
    4. Porównaj swoje wykonanie z filmem, który przesłał Trener.
    5. Wykonaj ćwiczenie tak samo, jak we filmie.

     

    ZACZYNAMY: pamiętaj o ugiętych ramionach i ugiętych nogach w kolanach!

     

     

    • DZIENNIE WYKONUJ DWA ZWODY:

     

    dzień 1 : # 1 i # 2

    dzień 2 : # 3, # 4 i # 5

    dzień 3: # 6 i # 7

    dzień 4: # 8 i #9

    dzień 5 i 6: powtórka od #1 do #9

     

    • NOWY TYDZIEŃ:

     

    dzień 1 : # 10 i # 11, # 12

    dzień 2 : # 13, # 14 i # 15

    dzień 3: # 16 i # 17

    dzień 4: # 18 i #19, #20

    dzień 5 i 6: powtórka od #10 do #20

     

    • KOLEJNY TYDZIEŃ:

     

    dzień 1 : # 21 i # 22,

    dzień 2 : # 23, # 24

    dzień 3: # 25

    dzień 4: # 26

    dzień 5 i 6: powtórka od #21 do #26

     

    Rozgrzewka w 1 tygodniu: prowadzenie piłki w kwadracie ( różne formy prowadzenia oraz zatrzymania piłki: przysiad na piłce, prawa noga, lewa noga).  Możemy dodatkowo wykonywać ulubione zwody. Czas trwania: 10 minut. Minuta przerwy po rozgrzewce.  + ŻONGLERKA 5 minut

     

    Rozgrzewka w  2 tygodniu: Ćwiczenie #1, #2, #3, #4, #5  po 20 sekund z przerwą 20 sekundową- razy 2 ( minuta przerwy po rozgrzewce) + ŻONGLERKA 5 minut

     

    Rozgrzewka w 3 tygodniu: Ćwiczenia #10, # 11, #12 po 20 sekund z przerwą 20 sekundową- razy 2 ( minuta przerwy po rozgrzewce) + ŻONGLERKA 5 minut

    Jak długo wykonywać jedno ćwiczenie?  – 20 sekund

    Jaka powinna być przerwa pomiędzy wykonaniem? – 20 sekund

    Ile razy powtarzać jedno ćwiczenie? – 8 razy

    Ile wykonać serii? – 2 lub 3 serie ( w zależności od chęci zawodnika  )

    Dla chętnych zawodników można wysłać film do trenera na adres mail, aby pochwalić się czego się nauczyłem.

    Wykorzystajmy czas na doskonalenie umiejętności indywidualnych. Oczywiście w miarę możliwości .

     

 

GSP – TRENING INDYWIDUALNY 

Młodzik i Trampkarz

 

Zasada małych kroków

 

1.Przygotuj swój pokój lub inne miejsce do treningu.

  1. Obejrzyj film – dwu lub trzykrotnie.
  2. Wykonaj ćwiczenia na podstawie filmu.
  3. Nagraj z pomocą rodziców lub rodzeństwa swój film z ćwiczeniami piłkarskimi.
  4. Porównaj swoje wykonanie z filmem, który przesłał Trener.
  5. Wykonaj ćwiczenie tak samo, jak we filmie.

 

ZACZYNAMY: pamiętaj o ugiętych ramionach i ugiętych nogach w kolanach!

 

  • ADRES FILMU SKOPIUJ DO PRZEGLĄDARKI:

https://www.youtube.com/watch?v=GzzuPDa1FdU

 

  • DZIENNIE WYKONUJ DWA ZWODY:

 

dzień 1 : # 1 i # 2

dzień 2 : # 3, # 4 i # 5

dzień 3: # 6 i # 7

dzień 4: # 8 i #9

dzień 5 i 6: powtórka od #1 do #9

 

  • NOWY TYDZIEŃ:

 

dzień 1 : # 10 i # 11, # 12

dzień 2 : # 13, # 14 i # 15

dzień 3: # 16 i # 17

dzień 4: # 18 i #19, #20

dzień 5 i 6: powtórka od #10 do #20

 

  • KOLEJNY TYDZIEŃ:

 

dzień 1 : # 21 i # 22,#23

dzień 2 : # 24, # 25, #25

dzień 3: #26, #27, #28

dzień 4: # 29, #30

dzień 5 i 6: powtórka od #21 do #30

 

Rozgrzewka w 1 tygodniu: prowadzenie piłki w kwadracie ( różne formy prowadzenia oraz zatrzymania piłki: przysiad na piłce, prawa noga, lewa noga).  Możemy dodatkowo wykonywać ulubione zwody. Czas trwania: 10 minut. Minuta przerwy po rozgrzewce.  + ŻONGLERKA 5 minut

 

Rozgrzewka w  2 tygodniu: Ćwiczenie #1, #2, #3, #4, #5  po 20 sekund z przerwą 20 sekundową- razy 2 ( minuta przerwy po rozgrzewce) + ŻONGLERKA 5 minut

 

Rozgrzewka w 3 tygodniu: Ćwiczenia #10, # 11, #12 po 20 sekund z przerwą 20 sekundową- razy 2 ( minuta przerwy po rozgrzewce) + ŻONGLERKA 5 minut

 

Jak długo wykonywać jedno ćwiczenie?  – 20 sekund

Jaka powinna być przerwa pomiędzy wykonaniem? – 20 sekund

Ile razy powtarzać jedno ćwiczenie? – 8 razy

Ile wykonać serii? – 2 lub 3 serie ( w zależności od chęci zawodnika )

 

Dla chętnych zawodników można wysłać film do trenera na adres mail, aby pochwalić się czego się nauczyłem.

Wykorzystajmy czas na doskonalenie umiejętności indywidualnych. Oczywiście w miarę możliwości .

Jeżeli dany element jest za trudny, pomijamy go i przechodzimy do następnego.

 

  • Dla chętnych zawodników  7- minutowy trening całego ciała – TABATA

Trening wykonujemy 3 razy w tygodniu. Przed rozpoczęciem treningu rozgrzewka ogólnorozwojowa + rozciąganie dynamiczne.

https://www.youtube.com/watch?v=nF0uWCiKs30

 

  • Dla zawodników, którzy posiadają wałek do rolowania zestaw ćwiczeń rozluźniających wraz z instruktażem. Rolowanie możemy wykonać przed treningiem.

https://www.youtube.com/watch?v=tsWRvbHeqEA

 

  • Dla chętnych zawodników zestaw ćwiczeń rozciągających. Możemy go wykonywać codziennie. Pamiętajmy, że w dniu treningowym, rozciąganie wykonujemy po zakończonym treningu.

https://www.youtube.com/watch?v=LwENFCg4QMU